Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Tim Salet - WaarBenJij.nu Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Tim Salet - WaarBenJij.nu

Chiang Mai

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

20 Maart 2014 | Thailand, Chiang Mai

"One night in Bangkok"

Bangkok, wat een indrukwekkende stad. Binnen 1 nacht en 1 dag kregen we een behoorlijke indruk; Chinatown, TukTuk(CheapCheap), 5 mensen per m2, 100x verkeer NL en lekker eten. Na een dag was onze conclusie getrokken: we vertrekken naar het noorden.

Het station was dicht bij ons hostel (Cozy Bangkok, mochten mensen naar bkk gaan, dat is een aanrader). 18:10 vertrok de trein naar Chiang Mai. Hop de trein in, twee tweezitters die evenlater werden omgetoverd naar twee bedden door een handige Thai, eerst lekker gegeten, beetje shaky.

Volgende ochtend vroeg wakker, lekker uit het raam kijken naar de eindeloze onbewoonde wereld. En dan Chiang Mai, veel kleiner dan bkk. Eenmaal aangekomen op station pakken bijna alle backpackers de taxi, wij besloten te lopen, 3 km met heel veel leuke stops, prima deal.

Prachtige stad, veel tempels, relexte mensen die graag een praatje maken over de plannen des levens. Eerste dag veel gelopen, naar het stadspark, in tempels geweest en lekkere zitplekjes opgezocht. Zojuist lekker vegafood gegeten in Juicy4u, ik word ook vegatier, alleen dan blijf ik frikandellen, kroketten, hamburgers en schnitzels eten. Tot zover ons bericht, nu lekker slapen en morgen wakker worden in mijn eigen zweeten, jullie zijn sowieso jaloers. TABEE

• 20 Maart 2014 - 16:43

DJK:

held, je schrijft zoals je praat, heerlijk om te lezen!

• 20 Maart 2014 - 18:50

Joep:

Klinkt weer goed dit hoor.
    Fijn ook om even snel te lezen :)

• 20 Maart 2014 - 19:54

Anne:

haha wakker worden in je eigen zweet, ik ken het helemaal, tis warm he daar!
    en we zijn zeker jarlours!!! geniet er van! laterz xxx

• 20 Maart 2014 - 20:00

Johnie:

sowieso werelds!

• 20 Maart 2014 - 20:01

Olga:

Leuk leuk leuk! En ja de jaloezie is er hoor! ;-)
    Veel plezier nog in Chang Mai en met de trekking.
    x

• 20 Maart 2014 - 20:19

Sofie:

Hahaha klinkt fantastisch!! Zeker jaloers hier dikzak xxx

• 20 Maart 2014 - 21:19

Peter En Tjandra:

we genieten op afstand genieten van jullie live-verslagen !
    Laat al die mooie ervaringen tot je komen , jullie gaan dit nooit meer vergeten XXX

• 21 Maart 2014 - 09:44

Mariet En Theo:

Leuk om te lezen dat wij sowieso jaloers zijn omdat jullie daar liggen te zweten. Nou echt niet hoor! Wij hebben hier gisteren ook kunnen zweten met onze winterkleren en buiten >20 graden. Meer jaloers op dat lekkere eten daar. Geniet er dus maar dubbel van!

• 21 Maart 2014 - 11:15

Jilly:

Goede berichten! Alleen niet vega worden, hoor.

Hoe gaat het met je sandalen?

• 21 Maart 2014 - 11:45

Leon:

Klinkt weer heerlijk Skeletje! Zo lang je daar maar niet tafels gaat staan en urenlang gaat oreren over nudisme en likken. Begrijpen ze daar niet. Fijne trip!

• 21 Maart 2014 - 12:45

Jack En Hanny:

Hallo Ester en Tim,
    Klinkt allemaal geweldig. We zijn inderdaad jaloers op jullie, maar trek je daar maar niets van aan. We blijven jullie digitaal volgen. Geniet ze!! Hanny en Jack

• 23 Maart 2014 - 22:28

Leon Salet:

Neem de tijd voor chang mai, laat het allemaal op jullie inwerken. We hebben er een goed herinnering aan heerlijk vegarestaurant.
    Groet ma miek en pa leon.

Tags: Esther