1e stop: Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tim Salet - WaarBenJij.nu 1e stop: Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tim Salet - WaarBenJij.nu

1e stop: Bangkok

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Tim

18 Maart 2014 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal!
Hier het berichtje wat iedereen graag van ons trachtte te horen: wij zijn veilig en wel aangekomen in ons hostel in Bangkok!
De vlucht ging helemaal top, korte overstap en hop weer verder!
In Bangkok was wel de eerste kleine afzetterij meteen een feit, altijd leuk taxichauffeurs, maar niks ergs hoor.
Heerlijk eigen kamertje hier in het hostel, in het donker nog even rondgewandeld in de buurt en even wat dingen uitgezocht want we willen misschien morgenavond toch al de nachttrein naar Chiang Mai nemen.
Ook nog even een avondmaaltje gescoord voor 1 eurie wat je zo lekker vers niet eens vindt in Nederland!
Nu gaan we even lekker slapen want dat was niet zo'n succes in het vliegtuig.
Tot de volgende keer, vanuit Chiang Mai!!

• 18 Maart 2014 - 19:13

Joep:

Lekker bezig, zo'n euro maaltijd kan ik in deze tijden ook wel gebruiken.
    Stuur maar op via de post!

• 18 Maart 2014 - 20:11

Mariet En Theo:

Mooi zo, geland op vaste bodem! Goed bericht.
    Wat hebben jullie een mooie "vertrekfoto" gestuurd! Dank jullie! Nou, voor 1 euro is het eten hier niet gelukt, maar wij hebben ook lekker gegeten. Een goede reis gewenst naar Chiang Mai of was het Sjang Hai? Maj Taj. Niet verdwalen dus! Groetjes!!!

• 18 Maart 2014 - 21:10

Anne:

Heej wat goed!!!
    een echte aanrader is om even uit te stappen bij Ayutthaya, net boven bangkok, dat is ook op de treinreis richting Chang Mai. Als je daar bent geweest heb je echt het gevoel dat je in Thailand bent, super mooie tempels,en vanuit daar ga je gewoon door naar Chang Mai.

Veel plezier!!! groetjes! Bas en Anne

• 19 Maart 2014 - 21:26

Leon:

Ha reizigers, Zie dat er telkens een nieuwe reactielijst is na jullie berichtje, had ik even niet door. reactie staat dus nog onder vorige berichtje. Goed om te horen dat jullie in de goede move zijn, groet Pa

Tags: Tim

Tim

Thailand +/- 3 weken Laos +/- 2 weken Cambodja +/- 2 weken Vietnam +/- 1 maand Voor foto's hebben we een picasa webalbum, dit is de link naar het album: https://picasaweb.google.com/106308814505581146392/BackpackZuidOostAzie

Actief sinds 23 Feb. 2014