Foto's - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Tim Salet - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Tim Salet - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

02 April 2014 | Thailand, Chiang Rai

We hebben speciaal voor onze reis een fotoalbum aangemaakt op picasa. Helaas hebben we nog geen manier gevonden om een hele rits foto's tegelijk te uploaden; foutmeldingen, internetbeveiligingen en ratten die kabels opeten. Toch hebben we al maar liefst 6 foto's geupload. Zo nu en dan proberen we weer wat te uploaden.

De link naar het album: https://picasaweb.google.com/106308814505581146392/BackpackZuidOostAzie?authuser=0&feat=directlink

@pa Leon: sprinkhanen gegeten, het is net naturel chips alleen dan met voelsprieten, biertje erbij en genieten maar, Esther heeft ze ook geprobeerd.

@Joep1: Aids? Ja, gefrituurd lekker krokant.
@Joep2: Ik heb al twee broeken gehaald, kosten 3 euro per broek. Zal wel een fotootje maken van de keuzes ouwe hippie!

Oja morgen naar Chiang Khong, bij de grens van laos. Stadje ligt aan de rivier de Mekong.

Woordenboek
Uploaden: bestanden op internetplaatsen zodat andere mensen die kunnen bekijken
Link picasa: Als het goed is kan je op deze link klikken. Zo niet dan moet je de link kopieren (ctrl + c) en dan plakken (ctrl+v) in je adresbalk.

• 02 April 2014 - 10:46

Anne:

Heej Es en Tim,

Wat leuk jho, om iedere keer die berichten te lezen en fotos te zien! jullie maken het geweldig, had niet anders verwacht!
    En die foto's, die komen wel, het is al heel mooi om er al 6 te kunnen bekijken!

tot later!
    x Anne

• 02 April 2014 - 22:16

Pa Leon:

werkt wel goed zo, die fotoos. Geeft een goed beeld al van jullie trip. Jullie zien er goed uit x pa

• 03 April 2014 - 22:09

Mariet En Theo:

Ha, leuk! Na een tijdje proberen en goed lezen is het gelukt: foto's! Inderdaad: kopiëren en dan plakken. Gave reis, het eten is lekker daar begrijp ik. Mooie tempels - goeie reis/rijst.

Tags: Esther

Tim

Thailand +/- 3 weken Laos +/- 2 weken Cambodja +/- 2 weken Vietnam +/- 1 maand Voor foto's hebben we een picasa webalbum, dit is de link naar het album: https://picasaweb.google.com/106308814505581146392/BackpackZuidOostAzie

Actief sinds 23 Feb. 2014