Van hot naar her. En nog steeds hot! - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Tim Salet - WaarBenJij.nu Van hot naar her. En nog steeds hot! - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Tim Salet - WaarBenJij.nu

Van hot naar her. En nog steeds hot!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Tim

30 Maart 2014 | Thailand, Chiang Rai

Zijn we weerrrrr! Ditmaal vanuit Chiang Rai na een dag reizen.

We zijn net een paar dagen in Hippiedorp Pai geweest. Alles super chill en vredig daar. Niet super spannende dingen te beleven, maar vooral met een lekker drankje op een loungeplek naar lekkere livemuziek luisteren met je harembroek aan. Die heb ik dus ook maar meteen even gekocht anders horen we er niet bij.
Ons guesthouse was ook een hele ervaring op zich. Slapen in een hutje van riet, met alleen een matras er in. Douchen in een primitief hokje buiten zonder douchekop, klein pisstraaltje water waarin je ook maar je kleren wast, en uiteraard gewekt worden door de hanen s morgens. Super lieve mensen en voor 3 euro per nacht ook nog een heerlijk ontbijtje met eieren en toast krijgen s morgens is toch wel heel chill!

Super leuke ervaring en in Pai zijn we weer helemaal tot rust gekomen, dus besloten we vandaag weer te gaan reizen naar Chiang Rai, daarmee komen we langzaam een beetje in de richting van Laos.
Deze rit liep trouwens niet helemaal soepeltjes, van Pai naar Chiang Mai is 3,5u haarspeldbochten en toen we daarna besloten door te karren naar Chiang Rai kwamen we met pech langs de kant te staan met onze gare bus.

Maar goed, we zijn er! En Chiang Rai ziet er gezellig uit! We hebben hier nog geen plannen gemaakt dus we zien het wel. Heerlijk!

• 30 Maart 2014 - 18:28

Mariet En Theo:

Nou zeg! Dat klinkt wel relaxed! En dat in een harembroek. Kijk je wel uit voor de haremjagers? We wensen jullie nog veel chill-tijd!

• 31 Maart 2014 - 00:01

Olga:

Cool!

• 31 Maart 2014 - 09:46

Pa Leon:

Bekend gebied, ben benieuwd hoe de gefrituurde insecten bevallen, is da vegetarisch? top, lezen graag de bercihten. x Pa,Ma

• 31 Maart 2014 - 10:12

Jack En Hanny:

Geniet er maar van! Af en toe relaxen is ook nodig. Groetjes.

• 01 April 2014 - 15:27

Luukske:

Leuk jullie berichten te lezen, alles op het gemak zie ik al wel zoals dat hoort! Rustig aan en geniet ervan.. Tot de volgende!

• 01 April 2014 - 16:29

Joep:

Lekker bezig timmos en pesterrr!
    Als je nog iets zoekt om mee te nemen voor mij: doe mij ook zo'n broek!

Tags: Tim