Nog maar een paar weken - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Tim Salet - WaarBenJij.nu Nog maar een paar weken - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Tim Salet - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar weken

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

26 Februari 2014 | Nederland, Tilburg

De belangrijkste voorbereidingen zijn getroffen. Vaccinaties, backpack, sandalen, travel essentials, etc. Het wereld wijde web verschaft, zoals verwacht, genoeg informatie: van checklists tot en met advies over ladyboys. Daarbij zijn er genoeg lui die graag hun mooie ervaringen en adviezen willen delen, super fijn!

Via deze blog gaan wij jullie op de hoogte houden van onze rondreis in zuid-oost Azië. Hoe en wanneer wij berichten posten is voor ons nog een vraag. We hebben de tablet mee van ons pap en mam dus dan kunnen we als het goed is met gemak een verhaaltje posten. Verwacht geen lange verhalen want daar heb ik weinig zin an!

Nog even sparen en dan vertrekken we naar het verre oosten. Godnondejus veel zin in! Veel lees plezier.

• 11 Maart 2014 - 15:10

Olga:

Hé Es en Tim,
    Het aftellen is nu echt begonnen, nog minder dan een week!
    Een goede reis en heel veel plezier. Ik kan niet wachten op jullie eerste verhaal ;-)

Gr Olga

• 16 Maart 2014 - 16:27

Mieke:

nog maar één dag en dan gaat het gebeuren SPANNEND!!

• 17 Maart 2014 - 12:13

Mariet En Theo:

Hoeoeoe,
    SSSSSppannnnend! Vandaag gaan we jullie uitzwaaien in Grave. Goeie reis alvast en veel geluk!
    Mariet en Theo

• 17 Maart 2014 - 16:20

Jilly:

Gelukkig, heb ook geen zin in ellenlange verhalen.
    Ik wil wel meer weten over die sandalen!

Hele goede reis vanavond en GENIET!

• 18 Maart 2014 - 11:15

Luukske:

Benieuwd naar de ervaringen!! Wens jullie een mooie tijd toe in ieder geval.

• 18 Maart 2014 - 16:26

Leon:

en...........vlucht goed verlopen, was er vega eten? Esther, je jas hangt voor 3 mnd hier aan de kapstok!

• 18 Maart 2014 - 17:36

Leon:

Fijn bericht, we leven mee, slaap lekker xx pa en ma

Tags: Esther

Tim

Thailand +/- 3 weken Laos +/- 2 weken Cambodja +/- 2 weken Vietnam +/- 1 maand Voor foto's hebben we een picasa webalbum, dit is de link naar het album: https://picasaweb.google.com/106308814505581146392/BackpackZuidOostAzie

Actief sinds 23 Feb. 2014